1. Als ik een ticket bestel, hoe ontvang ik deze dan?

Het ticket wordt onmiddellijk na betaling verstuurd per email.  U kan deze tickets gewoon printen en met deze tickets kan u gewoon het park bezoeken.  U hoeft niet meer via de kassa te  passeren.

2. Hoe snel ontvang ik de tickets?

Na betaling ontvangt u onmiddellijk de tickets in uw mailbox. Bekijk zeker ook uw spambox mocht u niets ontvangen!

3. Ik boek op mijn naam, zijn de tickets dan ook geldig voor anderen personen die meegaan?

Ja natuurlijk, de tickets staan op naam van de aankoper, maar uiteraard kunnen ze gebruikt worden voor iedereen binnen de gekozen leeftijdscategorie. (volwassenen, kinderen of senioren)

4. Hoe weet ik zeker dat deze site betrouwbaar is?

Wij zijn officieel partner voor Phantasialand en bieden acties aan in samenwerking met mediapartners.
Tickets worden via het beveiligde bestelplatform van Teleticketeasy verwerkt.  Heel dit proces loopt via een beveiligde betaallink. Bank- en kredietbetalingen dienen altijd -voor de veiligheid van onze klanten- bevestigd te worden via je bankpas. Mocht je hierover nog vragen hebben kan je steeds bellen naar onze ticketpartner Teleticketeasy op +32 9 277 92 79 of surfen naar teleticketeasy.be.

Het bestelsysteem van Teleticketeasy is geïntegreerd in de website van www.funticket.be via een Iframe. Heel het bestelproces loopt via een https betaallink en is dus beveiligd.

5. Hoe lang zijn de tickets geldig?

De standaard tickets zijn geldig het ganse zomerseizoen. Op de website staan altijd de openingstijden weergegeven. Bij uitzonderlijke thematische activiteiten wordt de specifieke datum heel duidelijk bij het aanbod vermeld. De geldigheid van het ticket vind je steeds onderaan op het uitgeprinte ticket en/of onderaan de website van Funticket.

6. Geldt een ticket voor eender welke dag?

Het ticket is steeds geldig voor eender welke dag tijdens de dagen dat het park open is

7. Hoe open ik de tickets die ik ontvang.

De tickets die je ontvangt worden in een pdf opgestuurd. Deze kan je gewoon openen en afprinten. Zorg wel voor een goede printkwaliteit zodat aan de kassa de scan je ticket kan lezen. Indien je geen pdf adobe document kan openen kan je hier de software downloaden.

8. Welke betaalmogelijkheden zijn er?

Deze betalingsmethodes worden ondersteund: Visa, Mastercard, Bancontact.

9. Is er een legitimatie nodig voor de leeftijd?

Kinderen t.e.m. 11 jaar of bezoekers ouder dan 60 jaar kunnen om een geldige legitimatie worden gevraagd. Zorg er zeker voor dat je deze meehebt. Indien dit niet kan worden overhandigd en er bestaat twijfel over de leeftijd, dan kunnen ze enkel nog een gewoon ticket aan het  volwassenentarief aanschaffen.