FAQ
Vind hier het antwoord op de meest gestelde vragen.
Hoe snel ontvang ik de tickets?
Tickets worden onmiddellijk verstuurd per e-mail na het vervolledigen van uw betaling. U ontvangt steeds 2 mails: mail 1 met het betalingsbewijs en mail 2 met een link naar de af te drukken tickets. Het betalingsbewijs is geen geldig inkomticket. Gelieve altijd na te kijken of de e-mail(s) niet in uw SPAM-folder zijn beland. Indien u geen link voor de tickets heeft ontvangen, kan u contact opnemen met de helpdesk via info@ticket.monster .
Ik boek op mijn naam, zijn de tickets dan ook geldig voor anderen personen die meegaan?
Ja natuurlijk, de tickets staan op naam van de aankoper, maar uiteraard kunnen ze gebruikt worden voor iedereen binnen de gekozen leeftijdscategorie. (volwassenen, kinderen, senioren of kinderen jonger dan 4 jaar). Er kan steeds gevraagd worden naar een geldige legitimatie (bewijs van uw leeftijd). Gelieve uw identiteitskaart dus bij zich te hebben.
Hoe weet ik zeker dat deze site betrouwbaar is?
Wij zijn officieel partner voor Phantasialand en bieden acties aan in samenwerking met mediapartners. Voor Vlaanderen is dit Mediahuis, het internationale mediabedrijf achter onder andere Het Nieuwsblad, Gazet van Antwerpen en Het belang van Limburg. Tickets worden via het beveiligde bestelplatform van Ticket Monster verwerkt. U kan de veiligheid controleren door in de linker hoek van de webpagina op het slotje te klikken. Ticketmonster maakt gebruik van een beveiligde https verbinding.
Hoe lang zijn de tickets geldig?
De aangeboden tickets zijn geldig voor 1 dag, zelf te kiezen, in het ganse zomerseizoen.
Het zomerseizoen loopt tot en met 18 november 2022. Check de actuele openingstijden evenals de corona- en hygiëne maatregelen op: https://www.phantasialand.de/nl/informatie-over-de-opening/
De tickets zijn enkel geldig voor de dag waarop u bij aankoop heeft aangeduid dat u het park wilt bezoeken.
Hoe open ik de tickets die ik ontvang.
De tickets die je ontvangt worden in een pdf opgestuurd. Deze kan je gewoon openen en afprinten. Zorg wel voor een goede printkwaliteit zodat aan de kassa de scan je ticket kan lezen.
Indien je geen pdf adobe document kan openen kan je hier de software downloaden.
Welke betaalmogelijkheden zijn er?
Deze betalingsmethodes worden ondersteund: Visa, Mastercard, Bancontact, Ideal.
Is er een legitimatie nodig voor de leeftijd?
Kinderen t.e.m. 11 jaar of bezoekers ouder dan 60 jaar kunnen om een geldige legitimatie worden gevraagd. Zorg er zeker voor dat je je identiteitskaart meeneemt. Indien dit niet kan worden overhandigd en er bestaat twijfel over de leeftijd, dan kunnen ze enkel nog een gewoon ticket aan het volwassenentarief aanschaffen.
Kan ik ter plaatse aan de kassa een ticket kopen?
Helaas, de kassa’s in Phantasialand zijn vooralsnog gesloten. Een bezoek is alleen mogelijk met een vooraf gekocht online ticket op een vaste datum.
Hebben kinderen onder de 4 jaar ook een ticket nodig?
Ja, voor kinderen tussen 0 en 4 jaar kun je een gratis ticket aanvragen, deze zijn ook aan een datum verbonden. Op deze manier kunnen we het ook voor de kleintjes zo aangenaam mogelijk maken.